תשובה אחת
אז ככה מתחיל בערך ב5 או מי שהולך בלילה ב00 30 עד 1 45 בערך זה שעה אומרים סליחות תחנון וידוי על חטאים ותפילה תעקבי אחרי כולם ולא תסתבכי צום קל