5 תשובות
אה.. הבנתי. אז שמע אם אתה יכול תתחיל עכשיו, בסופו של דבר זה ישתלם לך שכל החופש שלך תהיה פנוי, בלי דאגות על הראש ומטלות לעשות.. (:
לחזור לישון, אבל לא למליון שעות.
תתעורר בתשע, למשל.
שואל השאלה:
זה שיעורים עד סוף יום סוכות, אני בתכנית לנוער מוכשר במתמטיקה ומה שאני אכין עכשיו יהיה זניח לעומת כל מה שנשאר אבל זה עדיף על כלום אני חושב
ואנלא ממש עייף אני אכן יולו
אנונימי
תכיני בראבק... תסיימי עד 10-11, וזהו הכל לפניך אבל תכלס... איזה מורות מביאות שיעורים בערב כיפורים?
תכיני, גם לי יש אבל שחכתי בלוקר -__- אם את עייפה לכי לישון
באותו הנושא: