2 תשובות
לא נורא בכלל
ואם את צמה אז בכלל
מ 1עד 10 רק 2.
אבל זה יהיה ממש נורא, אם תשברי בגלל שנפלת פעם אחת!
לא משנה כמה את נכשלת בדיראטה את חייבת לנסות שובושוב