2 תשובות
תלוי.
יש כאלה שיותר קשה להם ויש כאלה שיותר קל להם.
נדרש ללמוד טוב טוב למבחן, להשקיע בזה את כל מה שיש לך בתקופת הלימודים, לתרגל מלא, לעשות סימולציות, לקרוא, לבחון את עצמך.
יתכן שיידרש לעשות מבחן שני (כמעט תמיד יש שיפור בפעם השניה).
מסכימה עם מה שנכתב מעליי, בנוסף חשוב גם להירשם למכון טוב. אני עשיתי פסיכומטרי ראשון באחד מהמכונים הגדולים וממש נבלעתי שם בין כולם. בפעם השנייה עשיתי פסיכומטרי דרך ez way וקיבלתי ציון גבוה יותר ב65 נקודות שזה המון!
ככה זה כשיש יחס אישי והשיטה מעולה
בהצלחה