3 תשובות
אני לא חושב
אני חושב שמכבי ללא הפסקה עושים דווקא עבודה יפה
איזה שירות טלפוני אתה רוצה? :)

זה קו להיתקשר ולקבוע תורים. אתה רוצה שהם ישלחו לך שוקולד בדואר אחרי השיחה?

תקבע לבד באינטרנט.
.__
שואל השאלה:
אז זהו
ש...
לפני חודש וחצי רציתי לקבוע לרופא משפחה ולא היה ניתן כי האתר שלהם סירב לאפשר לי לעשות זאת כפי שהייתי נוהג לעשות באותה דרך בדיוק בעבר. הבעיה הייתה רק עם הקביעת תור לרופא משפחה.

התקשרתי אליהם והם אמרו לי שהם יקבעו לי דרך הטלפון ושזה יסתדר *מעצמו* בפעמים הבאות.

לפני החג ניסיתי ליישם את מה שאמרו שאמור לעבוד כי הייתי צריך תור (עברו 3 שבועות מהפעם הקודמת) ושוב אותה בעיה שאי אפשר לקבוע תור..

התקשרתי למכבי כי ממש הייתי צריך תרופות יחסית מהר כי נגמרו כמעט. (המרשמים שהרופא נתן לא ענו לזמן שרציתי לקנות את התרופות כי משום מה זה לא מכסה את כל החודש ויש הפרשים של ימים בין מרשם למרשם).

לרוע מזלי בגלל החג הם לא ענו וחיכיתי הרבה זמן..

אמרתי נלך לרופא בלי תור ונסביר למזכירה. היא אמרה לי תבוא עוד כמה שעות והמרשם יהיה מוכן או למחרת. הגעתי למחרת ושלום על ישראל...

אבל עדיין אני הייתי מעוניין לסדר את הבעיה של קביעת התור באינטרנט. לכן היום התקשרתי אליהם. הם אמרו שזה לא הם מטפלים בזה והעבירו את השיחה ל"טכני". הבעיה? הטכני לא עובדים היום והם היו אמורים לדעת את זה.

התקשרתי שוב כדי להבין אולי נפלה טעות ואולי הם יכולים לתקן את זה ושזה לא קשור ל"טכני". ענתה גיברת ואחרי כמה שניות השפורפרת נטרקה ולא היה יותר אף אחד על הקו.

התקשרתי פעם שלישית ואז סוף סוף וידאתי עם הנציגה האחרת שאי אפשר לסדר את זה אלא אם פונים למוקד הטכני.

אני אאלץ לחכות ליום רגיל בשביל לנסות לפנות אליהם דרך האתר או הטלפון...

אז לפני שהחוכמולוגים פה אוהבים לתמוך בקופת חולים זו... תחשבו פעמיים.. כי לקבל מהם משהו זה אחלה ביורקרטיה.

(המזכירה של הרופא הייתה אפאטית אגב איפשהו)
אנונימי
באותו הנושא: