10 תשובות
יאפ. אין בזה שומדבר שגוי, זה מעביר את הזמן. אני לא טיפוס של משחקים כאלו ואני לפעמיים משחקת בשביל להעביר זמן.
בת 15 ועדיין משחקת בטמאגוצ'י. אתה בסדר ;)
לאא!
יצא כבר 4!
ואו כל כך בא לי גם! איפה קנית? כמה עלה? זה כיף ממש? זה הזה שאפשר לעצב דמויות ממש כמו שרוצים?
לא זה כייף! אם זה מסב לך הנאה אל תפסיק בגלל אנשים.
מה זה סימס? ^.^...
ברור, זה משחק ממש כיף שאין סיבה שלא לשחק בו :)
כן
לא
יש סימס 4
כן וגם בוא נעצב בית ביחדד