4 תשובות
מרחתי את זה על חצי שנה... למדתי המון באתר "עברתי" ואז הפסקתי (ידעתי כבר הכל בעל פה)
ואחרי כמה חודשים פשוט עשיתי תרגולים של שאלות באפליקצית "נוהג" שבוע+- ועברתי.
ואחרי כמה חודשים פשוט עשיתי תרגולים של שאלות באפליקצית "נוהג" שבוע+- ועברתי.
עשיתי חודש של מבחנים באפליקציה עד שבצליח לי בלי טעויות, ואז עברתי את המבחן די בקלות.
שבוע וחצי חרשתי, קראתי סיכומים באתר "עברתי" ואז עשיתי הרבה סימולציות עברתי על 1-2 וניגשתי
יומיים דרך האפליקציה ועברתי ראשונה
באותו הנושא: