9 תשובות
אני אוהבת.
כן זה מצחיק.
אני לא אהבתי את הסדרה, היא דיי משעממת.
לא, אני מעדיף חכמות.
סתם כן זו סדרה מעניינת.
היא יותר מעניינת מאשר מצחיקה.
כן אני ממש אוהבת xd

מומלץ לא לראות את הסדרה הזאת בסביבה של הורים או הרבה אנשים מבוגרים כי יש שם לפעמים קטעים שדי מביך לראות את זה עם אמא שלך (מניסיון) ^-^
זו סדרה יפה אבל אני חושבת שזה מתאים לגילאי 20+ אני בת 16 ראיתי את הפרקים 1-2 והפסקתי כי אני חושבת שזה לא לגילי כל הדברים שהולכים שם ולא מתאים שמי שבגילאי 16-19 יראה מראות כאלה (ובמיוחד לא ילדים יותר קטנים)
אנונימית
סדרה משעממת לדעתי
אחת הסדרות