3 תשובות
בדרך כלל אין עם זה בעיה ומביאים לכל אחד את לא צריכה לדאוג. בהצלחה
את צריכה רק אישור שאת בריאה ואת יכולה לעסוק בספורט. שאין לך בעיות כמו אסטמה וכו.. תבקשי אישור רפואי כלומר הצהרת בריאות כזו, והוא כבר יבין במה מדובר..
אבל אני חושבת שהחדר כושר צריך להביא איזה אישור שהרופא צריך למלא.. אם לא אז תעשי מה שאמרתי
את צריכה לבקש מהרופא שירשום שאת בריאה ואין לך שום דבר שיכול להפריע לך להיתאמן בחדר כושר אני חושבת שירשו לך
באותו הנושא: