8 תשובות
וואלה מעדיפה לא לאכול בכלל
אנונימית
חרא בטעם פודינק.
חרא בטעם פודינג
אני חא אוהבת את השפה שלך
אני לא אוהבת את השפה שלך
בדיוק חשבתי על זה היום...
והגעתי למסקנה שפודינג בטעם חרא.
משום שחרא - זה דבר רעיל, ואם אני אוכל חרא, יש סיכוי די גדול שאני אמות, למרות שאני אמות עם אחלה טעם בפה.
והגעתי למסקנה שפודינג בטעם חרא.
משום שחרא - זה דבר רעיל, ואם אני אוכל חרא, יש סיכוי די גדול שאני אמות, למרות שאני אמות עם אחלה טעם בפה.
שואל השאלה:
פודינג...*
פודינג...*
לא לאכול בכלל, פחות קלוריות.
באותו הנושא: