24 תשובות
מה? על מה את מדברת? מי זה או מה זה אשלי?
היא דיברה על זה בסנאפצ'אט.
היא אמרה שהעורכים פשוט הוציאו את ההקשר מאיזשהו משפט קטן מתוך ראיון של 3 שעות שהיא כן אמרה שמפריע לה לפעמים שבאים אליה צופים כשהיא עם המשפחה במסעדה או משהו אבל לא נמאס לה מהמעריצים שלה
פשוט העורכים רוצים שאנשים יקנו ויקראו את העיתון ומוציאים אותה כזאת
ככה זה בתקשורת
ככה זה בכל מקום..
שואל השאלה:
יש את זה עכשיו בסנאפצאט? בדקתי לא ראיתי משהו על זה
אנונימית
אף פעם לא סבלתי אותה. היא סנובית בטירוף ולדעתי לא מגיע לה להיות כל כך במרכז.
בניגטד אליה תם בר אמר ויאנה פרוביז מדהימות, לדעתי גם הלוקים שלהן יותר יפים והן משתמשות במוצרים לכל כיס לא כמוהה שמשתמשת רק במוצרים לעשירים. גם האופי שלהן הרבה יותר טוב משלה.
בקיצור אף פעם לא אהבתי אותה ווהיא הייתה צריכה לדעת שיחד עם הפרסום מגיעים ה"מעריצים" (לא שאני חושבת שיש מה להעריץ בה).
שואל השאלה:
כן לגמרי. אשלי פשוט יש בה משהו שונה ומתאהבים בה ישר, אבל בתכלס אין בה כלום. היא סתם נראת מתוקה
אנונימית
אתם אנשים נוראיים.
אנונימית
מה איזה כתבה?
שואל השאלה:
אני יכולה לשלוח לכם תמונה שהיא מדברת על הקהל הצעיר בצורה ממש מגעילה. אבל אתם לא תראו כלום זה יהיה ממש קטן
אנונימית
בסדר שלחיי
לא יודעת מה מוצאים בה אותי היא תמיד עצבנה עם ה"היי גייז", תמיד היה בא לי להעיף לה בוקס.
אני ממש ממש לא אוהבת אותה ואף פעם לא אהבתי. היא גם כל הזמן מתלהבת מעצמה ולא מפרגנת ליוטיובריות אחרות למשל- לתם בר אמר (שהיא בניגוד כן תמיד פרגנה לאשלי).
שואל השאלה:
הנה אבל לא נראלי תבינו משהו
אנונימית
הקנאה..
אתם ממש קנאים היא בן אדם נדיר, אני ראיתי הרבה סרטונים ושיתופי פעולה שלה וראיתי אותה גם, בתל אביב, כפר סבא וכשהיא הנחתה והיא אחלה בן אדם, ץפסיקו לשפוט על סמך עורכים מטומטמים שלא יודעים מה זה להרוס חיים של בן אדם על סמך משהו שהוא לא אמר אפילו.
מה הבעיה במה שהיא אמרה?
בתור משהי שבקושי רואה סרטונים שלה, זה ממש אגואיסטי וילדותי מצדכם להעלב מזה.
היא בנאדם בפני עצמו קודם כל, והחיים שלה קודמים לשלכם.
כן, זה פוגע בה לפעמים שעוקבים אחריה לכל מקום ולא נותנים לה לנשום. יש לה זכות לקצת פרטיות.
היא לא אמרה שהיא לא מעריכה את המעריצים שלה, מן הסתם היא כן, אבל לפעמים זה מוגזם ואנשים לא יודעים את הגבול.
למה על כל דבר קטן שמישהו אומר אתם נטפלים לזה?
היא אמרה בסנאפ שהעורכים הוציאו דברים מהקשרם
כל דבר קטן נהיה סיפור מספיק היא מדהימה ולא אני לא מאלה שמעריצות אותה אני פשוט מעריכה את העבודה שלה ואותה
מספיק להוציא שם רע!
אנונימית
who the fuck is ashley
ואו איכזבה
אנונימית
יש המשך לכתבה?
כי רואים שיש לזה המשך

ואני לא מבינה מה הבעיה בכתבה?
היא אנושית ויש לה דעות משל עצמה, אתם בכלל קראתם עד הסוף שאתם ישר שופטים,
אל תמהרו להתנפל
שואל השאלה:
יש המשך אבל זה כבר פחות מדבר על זה
אנונימית
קודם כל, מה היא מתלוננת? היא זו שרצתה לשתף את החיים האישיים שלה ואת הסרטונים שלה באינטרנט אז שתישא בתוצאות כי אנשים מכירים אותה עכשיו. ומה כל כך כואב לה שבנות באות לחבק אותה? שתיקח כמה דקות, תעשה להן את היום ותעבור הלאה. היא מקבלת לא מעט מהאהבה הזו והפרסום הזה אז שלא תתבכיין. חוץ מזה, ברצינות? הורסות לה עסקית? היא הוציאה מברשות, אודם נוזלי, הלבשה תחתונה ומאז הפסקתי לעקוב. אז אין לה מספיק פאקינג כסף? שתפסיק להתנהג כמו דיווה, היא לא איזה ביונסה והיא יכולה להתמודד עם קצת הערצה ברחוב.
אנונימית
ולגבי העבודות שעושים עליה בבית ספר, היא צריכה להיות מוחמאת מזה שאנשים רואים אותה כאיידול ודמות להערצה, האמת אני כבר לא מבינה למה אבל זה פשוט טיפשי להתבכיין על דבר כזה.
אנונימית
היא יוטיוברית מקסימה, אבל בין אם דבריה הוצאו מהקשרם או לא, היא צריכה להעריך את הקהל הצעיר שלה כי בלעדיו היא לא הייתה מגיעה לחצי ממה שהיא היום
מינוסים שלום
היא אמרה שזה בגלל העורכים,
היא לא התבכיינה על זה שבנות עשו עליה עבודה
ההפך היא גם אמרה שהן לא כתבו על האיפור אלא על זה שהיא מקור להשראה בשבילן בגלל העליה לארץ והכל