התחברות
הרשמה
למה כשבנים הולכים ברחוב אז בנות לא נותנת לו צומת לב זאת אומרת כיאלו אומרת לחברה שלה "יאו איזה חמוד הוא" כיאלו מפנות לו את הגב והכל?
22 באוקטובר 2016, 01:11
מבטים
התאהבות
סימנים
שפת גוף
תשובה אחת
או שהוא לא הטעם שלה או שהן לא רוצות שהוא ישמע..
T
The PunisherOfGod
באותו הנושא:
אם הייתם רואים ברחוב מישהי נותנת כאפה לגבר (כאילו חזקה) והולכת איך הייתם מגיבים?
אתם הולכים ברחוב ריק מאנשים ורואים גופה מלאה בדם, מה תעשו?
אם מישהו (שנראה בן 19) הולך עם נשק ברחוב זה אומר שהוא חייל?
אם תראו מישהו עם חולצה עם צלב קרס הולך ברחוב ומצדיע וצועק הייל היטלר מה תעשו?
כשבנים הולכים עם בלנסטון ומכנסיים קצרים זה יפה?
למה כשבנים מזיינים מלא בנות קוראים להם זיינים והבנות נקראות פרוצות?! זה מעצבן
בנים אם אתם הולכים ברחוב ורואים שמשהו מרביץ לחברה שלכם, מה הייתם עושים?
אם הייתם הולכים ברחוב והייתם רואים ילדה שלובשת את החולצה הזאת מה הייתם חושבים?
אתם הולכים ברחוב, רואים בחורה ומתאהבים בה ממבט ראשון, מה בה שבה אותכם?
כשבנים מדברים עם בנות למה הם נוגעים למטה?
כשאתם הולכים ברחוב ומישהו עובר לידכם, אתם מסתכלים עליו או מתעלמים?