11 תשובות
פלאפון.
לפי דעתי במחשב.
לי נוח יותר בטלפון
מחשב יותר נוח.
מחשב.
אני רגילה מהפלאפון אז מהמחשב לא כזה נוח לי
לי יותר נוח מהמחשב. אני עכשיו מהפלאפון כי אין לי אפשרות להשתמש במחשב, זה הדבר הכי לא נוח שידעה האנושות.
מחשב וטאבלט.
מחשב הרבה יותר פשוט
באותו הנושא: