14 תשובות
לא
את לא. מעולנ שאת מרגישה ככה.
את לא את יפה
אל תקשיבי להם העיקר את מרגישה טוב עם עצמך
כי אנשים קנאיים..
יש קטע שבנים ובנות רושמים שהם יפים בשאלות ואנשים רואים את זה כניסיון לקבל צומי, ובגלל זה הם מגיבים באופן שלילי... לפחות ככה אני הבנתי.
זה טוב שאת מרגישה ככה, אל תתייחסי
את לא. רק זה שאת אומרת שאת יפה זה כבר מראה שיש לך ביטחון עצמי. אל תקשיבי למה שאומרים פה עליך כי הם גם לא מכירים אותך וגם לא יודעים איך את נראית. אם את אומרת שאת יפה אני מאמינה לך.
לא, אבל תלוי איך רשמת את זה.
אם את יפה את יפה
פשוט אנשים קנאים
את ממש לא צריכה להרגיש מכוערת בגלל שיש אנשים קנאיים ולא יודעים לפרגן ולהחמיא.. זה מעולה שאת חושבת ככה.
פשןט אל תתייחסי אליהם
אבל זה גם תלוי איך כתבת אתזה..
את ממש לא צריכה להרגיש מכוערת בגלל שיש אנשים קנאיים ולא יודעים לפרגן ולהחמיא.. זה מעולה שאת חושבת ככה.
פשןט אל תתייחסי אליהם
אבל זה גם תלוי איך כתבת אתזה..
אם את לא נרקסיסטית, זה טוב שאת אוהבת את עצמך כמו שאת.
ממש לא, אל תתיחסיי