6 תשובות
כן.
אכן
שואל השאלה:
אבל זה שונה, היום הייתי בגיקוזי וכשיצאתי כל הגוף שלי נהיה נקודות אדומות כאלה והיה לי גרד ופעם כשהיה לי בריכה בבית קנינו כלור וכשיצאתי מהבריכה נהיו לי עקיצות עם גרד, זה הגיוני?
אבל זה שונה, היום הייתי בגיקוזי וכשיצאתי כל הגוף שלי נהיה נקודות אדומות כאלה והיה לי גרד ופעם כשהיה לי בריכה בבית קנינו כלור וכשיצאתי מהבריכה נהיו לי עקיצות עם גרד, זה הגיוני?
אנונימית
כן
הרבה כמוך
הרבה כמוך
כן
כן זה הגיוני
באותו הנושא: