3 תשובות
בכיף מתוקה

זה הולך לפי תחנות. תחנה ראשונה אצלי היה שתן, עדיף להביא תוצאות של הבדיקות כבר מהרופא ככה שלא תצטרכי לעמוד בתור, וגם ככה חוסך זמן.
לאחר מכן בדיקות רפואיות - משקל, גובה, לחץ דם, ראייה ובנוסף לזה, יהיה אישה שתבדוק אותך.
אימות נתונים- בתחנה הזאת המאבחנת שואלת אותך שאלות אישיות כגון, איפה את גרה, רחוב, בית ספר, מספר יחדות שאת עושה, תאריך לידה וכו'. וגם תעברי מבחן קצר בעברית.
מבחנים פסיכוטכניים- בתחנה הזאת תקבלי דף ועט כדי לחשב חישובים, ממליצה להביא עט מהבית.
המבחן על מסך המחשב, ובו יהיו שאלות במתמטיקה ועברית, במבחנים יש כל מני חלקים והם מוקצבים.

היום יכול להיות קצרצר אם אין הרבה אנשים, אם יש המון כמו שלי היה הוא יהיה עמוס וקשה, ממליצה להביא אוכל, אוזניות, ספר או מה שתרצי, כי אני חיכיתי המון זמן בתור.
בעיקרון מגיעים ללשכת הגיוס, הבדיקה הראשונה שהייתה לי היא בדיקת שתן, לאחר מכן עברתי לבדיקת עיניים אחר כך עשיתי את המבחנים הפסיכוטכניים שלקחו לי בערך שעה-שעה וחצי, הם קצת מסובכים ובעיקרון צריך לדעת דברים כמו חילוק ארוך ואחוזים.
אחר כך הלכתי לרופא, הבדיקה בסה"כ מהירה ואחר כך היה לי אימות נתונים, שם שאלו אותי על המשפחה שלי, על מספר היחידות שאני עושה והמגמות שלי ועושים סוג של מבחן בעברית בעל פה ולאחר מכן שיחררו אותי הביתה.
אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשאול אותי.