4 תשובות
עוד חמישה ימים מחליפים כבר שעון לשעון חורף, החורף כבר ממש בפתח אני חושבת שבגג עוד שלושה שבועות
כבר עכשיו מתחיל להיות קר, לדעתי עוד שבועיים יהיה ממש קר
מקווה שבקרוב, אני אוהב ללבוש ארוך
עוד שבוע אבל תכלס כבר אפשר גם אני לובשת כי קר לי קצת ואני רגישה
באותו הנושא: