4 תשובות
אני קניתי את האוזניות של מארלי הם עלו לי 250 שח
אני לא הכי מבינה אבל בחיים אל תקני מותגים כמו ביטס וכו'
שואל השאלה:
היו לי כבר ביטס סטודיו, מתלהבים מהן יותר מדי.
הצעות אחרות?
ולתגובה השניה, אפשר קישור לאוזניות?
כל האוזניות של פיליפס/פנסוניק מצוינות, היו לי כאלה למכשיר טלפון (לא אוזניות קשת או in ear אלא אוזניות כפתור), כמו של אייפון. איכות מצוינת למחיר - 50 ש"ח בזמנו. אם את רוצה אוזניות קשת logitech g230 טובות למשחקי גיימינג וכדומה...