4 תשובות
אני קניתי את האוזניות של מארלי הם עלו לי 250 שח
אני לא הכי מבינה אבל בחיים אל תקני מותגים כמו ביטס וכו'
שואל השאלה:
היו לי כבר ביטס סטודיו, מתלהבים מהן יותר מדי.
הצעות אחרות?
ולתגובה השניה, אפשר קישור לאוזניות?
היו לי כבר ביטס סטודיו, מתלהבים מהן יותר מדי.
הצעות אחרות?
ולתגובה השניה, אפשר קישור לאוזניות?
כל האוזניות של פיליפס/פנסוניק מצוינות, היו לי כאלה למכשיר טלפון (לא אוזניות קשת או in ear אלא אוזניות כפתור), כמו של אייפון. איכות מצוינת למחיר - 50 ש"ח בזמנו. אם את רוצה אוזניות קשת logitech g230 טובות למשחקי גיימינג וכדומה...
באותו הנושא: