התחברות
הרשמה
למה כשאני משנה את השם באפליקצית Me זה רושם שזה מעדכן אבל זה לא משתנה בשם שלי נשאר שמה?
30 באוקטובר 2016, 18:07
שמות
אנשי קשר
2 תשובות
זה משתנה לך רק לאחר זמן מה.
ג
גאטו החתול (בת)
גם לי זה כחה
ל
לורן מחיקו
באותו הנושא:
מישהי קוראת לי מדרובה באפליקצית me מה היא שרוטה לא אכפת לה שאני רואה את זה? וזאת אשה בת 40
שלחתי קובץ באפליקצית מתגייסים למה זה רושם ממתין לשליחה?
באפליקצית me איך אני יכולה לראות את האימוגי שאנשים שמו לי בשם?
אני בחורה ונולדתי אשה וכל הזמן שואלים אותי באפליקצית הכרויות אם אני טרנסית זה בגלל שיש להם פנטזיה להיות עם טרנסית?
זה נכון שאפשר לראות מי כתב לי מה באפליקצית שרה?
אני באפליקצית המוח והשאלה השניה היא 3.14 מה זה אומר?
כשאני מכניסה את הדיסק און קי שלי זה רושם לי שבשביל לפתוח אותו צריך לאתחל אותו אבל יש לי שם הרבה דברים חשובים, מה לעשות?
למה כשאני לא באה לבית ספר אף אחד לא רושם לי למה לא באתי?
למה כשאני מנסה להוריד מחדש את Adblock אז זה "מוריד" ורושם "נכשל - שגיאת רשת"?
איך מצבעים לדייר שאני רוצה באפליקצית מאקו?
כשאני מסיים תהליך EXPLORER.EXE במנהל המשימות ורושם אותו שוב כמשימה חדשה - מה בעצם קורה במחשב?