תשובה אחת
זה ממש לא קל לי זה היה מאוד קשה אני מקווה שלך זה יהיה יותר קל קודם כל אסור לשמור לא טינה או לכעוס עליו את צריכה לשחרר ממנו לסלוח ולתת לו ללכת דבר שני תנסי לדבר ולהכיר בנים אחרים תנסי לצאת עם חברות להתעסק בעצמך יותר ובזמן הפרטי שלך לנסות לא לחשוב עליו אם באה לך מחשבה תנסי לשלוח הודעה לחברה תנסי להסיח את הדעה שלך ולא לחשוב עליו אני תמיד כאן בשבילך
באותו הנושא: