3 תשובות
שאין לאחת ממכן אינטרנט כנראה
כחול זה imessage (צריך אינטרנט בשביל זה) וירוק זה הודעה רגילה.
Aro
שואל השאלה:
ואיך אני יכולה לשנות להודעה רגילה או להחזיר את זה לimessege הזה?
אנונימית