התחברות
הרשמה
אוקיי האם זה מוזר שקראתי כבר 5 ספרים על הgay OTP שלי? (פראררד למתעניינים) בוואטפאד באנגלית, אני מרגישה ממש מוזר בגלל זה.
10 בנובמבר 2016, 21:34
WATTPAD
סיפורים
ספרים
להקות
2 תשובות
לא מוזר בכלל
L
LeaderKink
שואל השאלה:
זה גורם לי להרגיש ממש מוזר
P
PierceTheVeil
באותו הנושא:
אוקיי זה אמור להיות מוזר שאני בת 13 ואין לי שערות בבית שחי?
אוקיי, אני יודע שזה נשמע ממש מוזר אבל..
אוקיי וואט דה פאק, קרה לי הרגע הדבר הכי מוזר שיש
זה מוזר שקראתי לפלוץ שלי הרוצח השקט?
אוקיי זאת הולכת להיות השאלה הכי מוזרה ששאלתי אי פעם אבל נזרום.
אוקיי אז השבוע עושים בבית ספר שלי
איך עושים שלא יהיה וי כחול בוואטסאפ, זתאמרת שאנשים לא יראו שקראתי את ההודעה שלהם?
לפי מה שקראתי בויקיפדיה, אני בהיפותרמיה (33.9 מעלות), מה לעשות כדי להעלות את חום הגוף שלי?
בווצאפ - יש אפשרות לבטל שקראתי את ההודעות - בטעות פתחתי הודעות ואני רוצה לבטל שקראתי אותן..
אם קראתי הודעה אחת בווצאפ ואני לא רוצה שיראו שקראתי אותה, אפשר איכשהו לעשות את זה?
זה נורא שקראתי לקראש שלי אחי?