4 תשובות
תלוי בת כמה את...
תתנהגי כאילו הכל כרגיל, בעקרון אתם משפחה ואם הוא כבר בן 26 הוא כבר ראה דברים בחייו
שואל השאלה:
אני בת 13 אבל זה ממש מביך אני לא מסוגלת לצאת מהחדר.
זה מביך רצח לעמוד מולו שוב אחרי זה..
אני חושבת שהוא לא ראה מקדימה אבל בכל זאת.
אנונימית
אז הכל בסדר. הוא בהפרש גדול ממך לא נראה לי שיהיה לו אכפת לראות לילדה בת 13. אני מבטיח לך שהוא כבר שכח מזה פשוט תשכחי מהעובדה שהוא שם ופשוט תצאי זה יסתדר עם המשך היום. זה קרה לי פעם ואחרי שיצאתי שכחתי משה והבל היה בסדר. ובהמשך כשיש אורחים בבית תסגרי את הדלת או תנעלי אותה...