4 תשובות
תסבירי לה למה את רוצה חבר.
תגידי לה שזה לא יפריע ואת מבטיחה.
תגידי לה שזה לא יפריע ואת מבטיחה.
תסבירי לאמא שלך שאת אוהבת אותו ותראי לה שזה לא ישפיע לך על הלימודים
אהבה זה דבר מדהים ואל תקשיבי למי שאומר לך אחרת. אם את באמת חושבת שיש לזה פוטנציאל ושיכול לצאת מזה משהו אמיתי, לכי על זה. אל תוותרי על אהבה. אני אישית לא חושבת שזה מה שיכול להשפיע לרעה על הלימודים שלך.
אנונימית
תראי לה שההפך שזה שלא תהי איתו ישפיע אליך על הלימודים כי תהי עצובה מי זה וכל הזמן תחשבי על זה תגרמי לה להרגיש רע עם הסיפור עד שתבין שזה מה שיעשה לך טוב ותדברי איתה על זה שאת תשקעי בלימודים והכל ותקבלי ציונים טובים, תראי לה גם, אבל תנסי להראות לה שזה מדכא אותך ומשפיע אליך זה שאתם לא בקשר זוגי. תראי לה גם כמה את אוהבת אותו, תדברי אליו כל הזמן איתה.
באותו הנושא: