11 תשובות
לא.
לא, לא ייחשב לו
לא, זה יהיה כמו פרח לאוויר.
לא.
Aro
נכון.
לא הוא לא יקבל רק עם הוא עם הכינוי שלו
כן אפשר
הרבה פעמים יצא שנשלח פרח לאנונימי
למה יש מינוסים? זה נכון.
שואל השאלה:
ראיתי שמופיע למי שנתתי, שזה כן נשלח
אנונימי
לא, לא ייחשב לו.
^ ונכון, זה כן נשלח אליו אבל זה לא ייחשב
זה כאילו לא הבאת לו פרח.
לא
זה אמנם נשלח אליו, אבל זה לא יחשב אצלו