התחברות
הרשמה
למה בנים בכוונה מנסים לעצבן? הם עושים את זה בכוונה
23 בנובמבר 2016, 21:56
עצבים
שאלות ותשובות
לבנים
שפתיים
3 תשובות
כי ככה זה בנים):
l
liam~
יואו כל כך
❤
❤&yolo&❤
בעיקר שאני במחזורx.x
אנונימית
באותו הנושא:
בנים אני לא יכולה איתכם באמת אתם עושים את זה בכוונה?
בנים, למה לסנן בכוונה? מה זה נותן לכם?
זה טוב שיש ילדה אחת שכל הזמן מגעילה אליי ואומרת לי דברים מגעילים ומנסה בכוונה לעצבן, אז אני צוחקת לה בפרצוף כל פעם?
נכון זה מעצבן החברים האלה שאוכלים לאט בכוונה?
למה יש בנים שבכוונה מנסים לעצבן? כאילו מה הם מנסים לעשות?
למה הומואים כמו טום באום עושים קול נשי בכוונה? כדי לעצבן כאלו? מה הקטע?
למה אנשים עושים *בכוונה* פנס בגבה?
בנים אם חברה שלכם היתה מפליצה ועושה גראפסים לידכם בכוונה מוחעחע.. היתם זורקים אותה?
למה בנים שופטים אותי על זה שאני ביישנית ולא מנסים אפילו ליצור שיחה או להסתכל לכיווני?
למה בנים לא מנסים לדבר איתי בבית ספר?
בנים מה אתם חושבים על בת שמקפלת חולצה בכוונה שיראו לה את הבטן?..