2 תשובות
בהגדרות כנסי לממוריז ואז יש לך אפשרות לבחור איפה זה ישמור
את צריכה לעשות בהגדרות שכל פעם שתשמרי זה ישמור בשתי הגלריות (של הטלפון ושל הסנאפצאט). או שפשוט תשמרי את התמונות שנשמרו שם בגלריה (תמונה תמונה)
באותו הנושא: