6 תשובות
אותי זה לא מצחיק אבל אני מבינה למה אנשים אחרים צוחקים, זה לא בשליטתם ואם זה גורם להם לשמחה אז מי אני שאשפוט אותם.
מבחינת המוסר אם הם לא נפגעו אז זה בסדר לדעתי, גם לא היו מעלים את זה ללא אישור שלהם והמטרה של הסרטונים הללו היא להצחיק.
מבחינת הומור - אף פעם לא הבנתי מה מצחיק אנשים בסרטונים האלה חח
שואל השאלה:
אני אישית צוחק מזה. ואני בכלל לא צוחק עליהם והכי מכבד וכל זה. אבל זה באמת לא בשליטתי כאילו זה פשוט מצחיק. אני לא צוחק עליהם... אני פשוט צוחק/:
אנונימי
זה מצחיק אותי, אני אפילו לא יודעת למה:
את האמת אם אני רואה מישהו נופל או סירטון של מישהו נופל אני פשוט מתה מצחוק
באותו הנושא: