10 תשובות
לא, שום דבר לא גורם לחזה לגדול.
מה שכן אחת תופעות הלוואי זה שהחזה מתנפח מעט ורגיש לכאב, אך זה דבר שחולף וגם לא כזה משמעותי מעבר לכך שלא לכל אחת זה קורה.
אין לך סיבה להכניס לגוף שלך סתם הורמונים אם אין לך צורך בזה כמו מניעת הריון.
ההורמונים הללו נועדו לדכא מערכות הורמונליות בגוף כדי למנוע כניסת הריון ככה שאל תבני על זה. את באמת תרצי להכניס לגוף שלך כימיקלים שעלולים לגרום לתופעות לוואי ושאת לא יודעת מה ההשפעות שלהן עליך בטווח הארוך?
אנונימי
לא אל תידאגי אין קשר בין זה לזה
מה לא, בטח שכן.
אולי הם לא מגדילים לך אותו אבל הם כן מנפחים. כמו שחזה מתנפח במחזור ובזמן הריון כי הגוף מפוצץ בהורמונים.
אנונימית
ממש לא.
אומרים שבחלב יש הורמונים נראליxd