7 תשובות
תלוי כמה את מקפידה על סרטים נקיים..
אם זה מענין אותך את יכולה לראות ולצנזר תוך כדי..
אם זה מענין אותך את יכולה לראות ולצנזר תוך כדי..
אם את אוהבת פנטזיה אז כן את הסרט הראשון.. אין שם כלום אני חושבת אבל שאר הסרטים זה משהו אחר..
כן זה סרט אדיר..
אבל יש בזה קצת קטעים סוטים אז לא נראלי שזה מתאים לדתיים. אבל זה לא קשור.
אבל תראי כי זה סרט אדייר!~
אבל יש בזה קצת קטעים סוטים אז לא נראלי שזה מתאים לדתיים. אבל זה לא קשור.
אבל תראי כי זה סרט אדייר!~
בטח,
גם אני הייתי דתייה והייתי רואה סרטים / תוכניות כאלה.
גם אני הייתי דתייה והייתי רואה סרטים / תוכניות כאלה.
בחיים לא ראיתי.. אבל ממה שהבנתי את רביעי אל תיראי!
omg ברור שכן! זה הסרט האהוב עלי והוא מותח ומרגש!
ברור שלא אני דתי ואומר לך לא כדאי סתם זבל
באותו הנושא: