11 תשובות
שואל השאלה:
וואו סוף סוף אני יודע את זה
אנונימי
לא נראה לי חח
זו אגדה אורבנית אידיוטית
לא, אבל ככה אוכלים 45 אחוז יותר ממה שהיית אוכל בישיבה.
ברור שלא אנחנו לא שק
סבתות אוהבות להפחיד אה?
לא. אומרים את זה כי זה לא מנומס לאכול בעמידה
לא
זה לא בריא אבל לא נראה לי שזה משמין