5 תשובות
התבלבלתי, סליחה, ליברלית.
כי בה הם פועלים לחירות והסוציאל לשוויון
וואו, שאלה מעניינת האמת.
אני חושבת שאולי במדינה ליברלית כי שם אם זה גם מדינה דמוקרטית וליברלית, אז הליברלית כי אפשר לעשות שינוי יותר וגם זה שלטון דמוקרטי.
כעיקרון בשני סוגי המדינות.
אני חושבת שאולי במדינה סוציאל דמוקרטית משום שבמדינה כזו שמים יותר דגש על שיוויון מאשר על חירות.
שואל השאלה:
לא שם של מדינה השאלה היא אם במדינה ליברלית או סוציאל דמוקרטית
אנונימית
המדינה הכי דמוקרטית? נורווגיה.