7 תשובות
גואל נפש של אנשים לא יצא לי להיפגש איתם אבל חרא של אנשים ואני מאמין שאין הרבה כאלו
גועל
יש אנשים ילדותיים שחושבים שזה "מצחיק" שלמישהו אחר יש קשיים בדיבור. למזלנו זה רק חלק
שואל השאלה:
יש הרבה מאוד כאלו
אנשים רעים ממש אני מגמגם ויש אנשים שצוחקיים עלי וממש לא מרגיש לי נעים
גגכע
שואל השאלה:
אני גם מגמגם והגעתי למצב שאני לא יכול לדבר בכיתה ובשכבה
אני חושבת שכל אחד הוא בנאדם בלי קשר לדיבור שלו או ליופי שלו זה מה שמאפיין ומייחד כל בן אדם אם כולנו היינו אותו הדבר היה לכולנו משעמם. לכולם יש איזה שהוא אידואל שזה בשבילם ההכי טוב וההכי נורמאלי. כל אחד הוא בן אדם בפני עצמו ועצוב לראות שיש אנשים שלא מבינים את זה