8 תשובות
לא
תלוי באיזה חברה של אנשים את נמצאת
לא, אני לא חושבת שהם ישימו לב
לא
אנונימית
מה זה לא
אני כבר שבוע שלם עם אותו סווטשרט..
בעיני כן
אם אלה אנשים שראו אותך אתמול אז זה נראה מוזר לשים את אותו בגד יום אחרי יום
אם אלה אנשים שראו אותך אתמול אז זה נראה מוזר לשים את אותו בגד יום אחרי יום
אנונימית
הכוונה לג'קט לא?
ממש לא, אני הרבה פעמים באה לבית ספר יומיים ברצף עם אותו ג'קט, זה רק ג'קט, זה לא נורא ולא פדיחה.
ממש לא, אני הרבה פעמים באה לבית ספר יומיים ברצף עם אותו ג'קט, זה רק ג'קט, זה לא נורא ולא פדיחה.
באותו הנושא: