6 תשובות
זה לא נכון אבל לפחות יש לך מודעות עצמית...
אנונימית
לא נכון אין קשר..
זה לא נכון
ואם כן הם אנשים רעים
מקבלים לעבודה כי לבן אדם יש ניסיון או שהוא עומד בקריטריונים שלהם וכאלה.. לא לפי היופי
אני מקווה שלא נגיע למצב כזה גם
לצערי זה די נכון, בעיקר ברשתות: ( תראו את התחקיר על הבחורה המלאה שחיפשה עבודה בחנות בגדים ותבינו.
קשה להודות אבל זה די נכון..
אנונימי
לך לחנות בגדים ותראה כמה רזות המוכרות שם.. זה לא סתם..