4 תשובות
קוראים לי אלכס והאמת שאין לי מושג (אני בת)
לכלבה שלי קראו דשה!
(הרגשתי צורך לציין את זה)

ולשאלתך
סתם עיברות מוזר
אלכס זה העיברות של השם סשה הרוסי
יש עוד מלא כאלה..
אנונימית
בעיקרון כי אלכס זה סשה בעברית. אף פעם לא ממש הבנתי את זה