3 תשובות
תפרטי מזה הכל? אולי יש משהו שעוד לא ניסית
עריכה: טעיתי בשאלה, מצטערת קורה לכולם אין צורך במינוסים!
עריכה: טעיתי בשאלה, מצטערת קורה לכולם אין צורך במינוסים!
ממש לא!
יש גם בגילאי 20-30.. זו ממש אומנות.
כמובן תלוי אם את סתם עושה את זה לכיף או שזה מצד האומנות עצמה ואז בכלל אין שאלה וזה לכל הגילאים ואף פעם לא מאוחר מידי :)
בהצלחה!
יש גם בגילאי 20-30.. זו ממש אומנות.
כמובן תלוי אם את סתם עושה את זה לכיף או שזה מצד האומנות עצמה ואז בכלל אין שאלה וזה לכל הגילאים ואף פעם לא מאוחר מידי :)
בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה
אני עושה את זה לכיף כמובן שאני רוצה לדעת את כל התרגילים
אבל אני ילך כל יום לקרח
תודה
תודה
אני עושה את זה לכיף כמובן שאני רוצה לדעת את כל התרגילים
אבל אני ילך כל יום לקרח
תודה
אנונימית
באותו הנושא: