3 תשובות
תפרטי מזה הכל? אולי יש משהו שעוד לא ניסית
עריכה: טעיתי בשאלה, מצטערת קורה לכולם אין צורך במינוסים!
ממש לא!
יש גם בגילאי 20-30.. זו ממש אומנות.
כמובן תלוי אם את סתם עושה את זה לכיף או שזה מצד האומנות עצמה ואז בכלל אין שאלה וזה לכל הגילאים ואף פעם לא מאוחר מידי :)

בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה
אני עושה את זה לכיף כמובן שאני רוצה לדעת את כל התרגילים
אבל אני ילך כל יום לקרח

תודה
אנונימית