7 תשובות
יכול להיות שצומחת שם שן?
אנונימי
פצע.
או שיהיה שם אפטה או שזה ישאר ככה.
בטח זה כואב: (

לזאת מתחתיי קצת נסחפת עם ההכללה
אף אחד לא באמת יודע, לכי לרופא שיניים.
אפטה או שצומחת לך שן או שיש לך דלקת, בטח זה ממש כואב ):
אני חושבת שזו דלקת. זה כבר קרה לי מקווה שזה לא כואב לך: (
גם לי יש את זה אתה פשוט נחתכת ממשהו שאכלתץ כמו פופקורן זה יעבור..
דלקת