4 תשובות
הרבה? חח
זה בסדר גמור
זה בסדר גמור
זה מעט וזה לא מספיק להזין את הגוף שלך, בנוסף את תשארי רעבה.
תאכלי שתי פרוסות לחם קל עם חביתה או גבינה 5% ובצד סלט ירקות עם קצת שמן זית.
תאכלי שתי פרוסות לחם קל עם חביתה או גבינה 5% ובצד סלט ירקות עם קצת שמן זית.
שואל השאלה:
ברור שעם סלט ועם קוטג'
ברור שעם סלט ועם קוטג'
אנונימית
הקוטג וביצה שניהם מהווים מקור לחלבון, עדיין חסר מקור הפחמימה