4 תשובות
הרבה? חח
זה בסדר גמור
זה מעט וזה לא מספיק להזין את הגוף שלך, בנוסף את תשארי רעבה.
תאכלי שתי פרוסות לחם קל עם חביתה או גבינה 5% ובצד סלט ירקות עם קצת שמן זית.
שואל השאלה:
ברור שעם סלט ועם קוטג'
אנונימית
הקוטג וביצה שניהם מהווים מקור לחלבון, עדיין חסר מקור הפחמימה