2 תשובות
אני בכימיה ואני בכיתה י"א אבל התחלתי בכיתה ט' ואני מסיימת השנה (משהו מיוחד של הבית ספר)
אני לא יכולה להגיד שזה מקצוע קל כי הוא לא אבל גם לא יכולה להגיד שהוא קשה.
אין שום סיבה שלא תצליחי ותהני מהמקצוע, זה לא מקצוע שדורש יותר מדי.
בסה"כ צריך להקשיב ולהכין שיעורי בית וזה הכל והכל ילך..
הוא דורש אולי הבנה וזיכרון.
בקיצור, תלכי אם זה מעניין אותך, אין שום סיבה שלא תצליחי וגם בדר"כ הציונים בכימיה מאוד גבוהים.
המפתח להצלחה הוא להקשיב בשיעורים. רק להקשיב, כי אחרת פשוט תיפלי. אני לצערי למדתי בדרך הקשה ושנה שעברה הייתי מסתפקת בציונים של 60-80 ובקיץ הדבקתי פערים. השנה אני מקשיבה ואני מקבלת באיזור ה90 פלוס. אז לדעתי הוא די קשה. יותר קשה מביולוגיה אבל יותר קל מפיזיקה.