התחברות
הרשמה
הייתי אתמול במסעדה ואכלתי די הרבה ומהבוקר יוצאים לי נאדים כל הזמן מסריחים ממש מה אפשר לעשות? בבקשה תעזרו:( לא ספאם
2 בינואר 2017, 07:15
הפגת ריחות
ריחות
גזים
תשובה אחת
לגזים בבטן
לא לגזים שיוצאים-_-
ותתפני לשירותים..
פ
פסיכולוגית לאמוסמכת שרואה אמת
באותו הנושא:
שלום סטיפס יצאתי עם מישהי אתמול, ישבנו במסעדה באשדוד, הזמנו ואני שילמתי סכום מטורף...
הייתי אתמול עם חבר שלי וההורים שלו במסעדה
הייתי במסעדה ולא השארתי טיפ..
אני וחברה הזמנו אתמול סלט במסעדה הוא עלה 65 ונתנו טיפ של 20 שקל, זה מספיק?
טוב הייתי במסעדה והייתי לבושה יפה עם שמלה ועקבים וכל המלצרים הסתכלו עלי מה זה אומר?
יש לי חבר כבר חודשיים ואתמול יצאנו יחד למסעדה והיה ממש כיף וזורם, נכנסנו למסעדה של בשרים על האש והמלצרית ניגשה אלינו
הייתי במסעדה היום והמלצר שאל על החשבון מה המספר שלי והשאיר לי עט (המשך)
חינכו אותי לשמור כשרות ואכלתי אתמול פיצה עם פפרוני..
יש לי בדיקת דם ב7:30 ואכלתי אתמול תיקתק ב23:30 זה משנה?
להזמין 15 אנשים ליום הולדת במסעדה, זה הרבה מידי?
אתמול בלילה הייתי במסעדה וטחנתי את החיים שלי, באמת הייתי מפוצצת בטירוף אז לא אכלתי מ1 בלילה אתמול (תכלס היום) זה בסדר?