3 תשובות
כן
גם סוני וגאס קשה
אם סוני וגאס אני הסתדרתי דווקא
ואפטר אפקט תוכנה די מסובכת, אבל הכל אפשרי ואת תוכלי להתמודד איתה כמובן
אני ערכתי בסוני וגאס בהתחלה. ואז הורדתי אפטר אפקטס, זה היה נראה כמו גיהנום בהתחלה אבל עכשיו אני שולטת בזה. קצת מדריכים ביוטיוב ולומדים הכל אם את צריכה עזרה אני תמיד כאן
אנונימית