5 תשובות
אולי כדאי שתחכי עד מחר בבוקר, יכול להיות שתקומי ותרגישי טוב יותר! :)
לדעתי תלכי, גם ככה יום שישי הוא יום קצר ואז יהיה לך את שבת לנוח..
שואל השאלה:
אני לא אןכל להשתחרר ואני בחיים לא אבקש תה מחדר מורים.
אנונימית
אולי תלכי לשעתיים של אנגלית תגידי למורה שאת לא מרגישה טוב ותלכי
תלכי, פשוט תכיני לעצמך תה בבוקר וגם בזמן בית ספר תבקשי מחדר מורים
באותו הנושא: