10 תשובות
שואל השאלה:
חסם אותי וחסמתי אותו
אנונימית
אבל תדברי איתו באמיתי ולא באוצאפ כי זה יותר בא מהלב הסליחה
שואל השאלה:
אף פעם לא דיברנו במציאות ורק בווצאפ
כי התביישתי והוא נראלי פשוט שכח ממני כבר והוא פשיט לא יתייחס
אנונימית
אבל עם הוא חשוב לך אין לך מה להתבייש דרך אגב בת כמה את?
שואל השאלה:
כמעט 14
אנונימית
אין לך מה להתבייש כי הוא חשוב לך
אני בול במצב הזה... תשכחי ממנו תני לזמן לעבור ואז תשלחי לו הודעה עוד חודש וחצי כזה
אז אולי תבקשי ממנו סליחה ותדברי איתו על זה
שואל השאלה:
הוא לא עשה לי שום דבר רע
היה סיפור ארוך ואני קשורה לזה קצת
אז הוא לא רוצה קשר בגלל זה
אנונימית
את פשוט חייבת לא לדבר עליו ולחשוב על כל הרע שהוא עשה לך אני יודע שזה קשה וגם אני עכשיו בקטע הזה אבל אין מה לעשות
באותו הנושא: