6 תשובות
החיים הם לא שחור ולבן...
אבל בנוגע לשאלה לא זה ולא זה
כי אני צריך גם קצת מיניות צריך איזושהיא תשוקה
אני מעדיפה באמצע, לא אופי מושלם אבל כן שיהיה נחמד ומתחשב
וגם שלא יהיה שלמות ביופי, מספיק לי שיש לו טיפה מהטעם שלי וזה מספיק.
תאכלס מה זה משנה כל כך היופי? העיקר שאני אהנה עם הבן אדם ויגרום לי ליהיות מאושרת זה יעלה על היופי לדעתי
באמצע
יופי לא נשאר לנצח, אופי כן..
אף אחד מהם, משהו ביניהם
באותו הנושא: