5 תשובות
אני חושבת שכדאי ללכת עם מגן
גם אני לא אוהב להסתובב עם מגן ותאמיני לי מנסיון עדיף שתשימי בסוף הטלפון התפוצץ לי
כן. יום נפלא
עם, יש מגנים שבכלל לא מפריעים בטלפון, חבל לקחת סיכון..
עדיף לשים מגן, בבית תורידי.
באותו הנושא: