9 תשובות
כן זה מעולה כל הכבוד
מצויין! כל הכבוד! גאה בך!
כל הכבוד!
חח מה גאה בך מה את אמא שלה?
וכע זה אחלה ציון אחותי
חח גם שלי 88
ממוצע מעולה
מעולה כל הכבוד!
ברור זה מצויין.