2 תשובות
עיקרון הספק
עיקרון הבולטות
עיקרון השוני האי סימטריות
ויש עוד אחד שאני לא זוכרת
עיקרון הבולטות
עיקרון השוני האי סימטריות
ויש עוד אחד שאני לא זוכרת
עקרון הבולטות- הולך הרגל צריך להיות בולט בכביש, ככל שיהיה בולט יותר כך ימנע את הסיכוי לתאונות דרכים.
כדאי שלא נפתיע את משתמשי הדרך עלינו לבלוט.
דוגמה: ללבוש בגדים בהירים בלילה.
עקרון השוני והאי סמטריות- מידת הסיכון שאותו הולך רגל מוכן לקחת. צריך להיות מודעים למגבלות.
עקרון השוני מדבר על אי סמטריה שיש בין משתמשים שונים בדרך, לכל אחד יש תנאים אחרים, צריך ללמוד אותם ולהתחשב בהם.
דוגמה: בחושך הולך רגל יראה פנס של מכונית ממרחק רב אך הנהג יראה אותו ממרחק קצר של כמה מטרים.
עקרון הספק- אדם חייב להיות ספקן וחשדן. אסור לנו לסמוך בצורה עיוורת על אמצעים טכנים שלא בשליטתנו שעלולים להכשל.
לדוגמה: הולך רגל צריך להסתכל על הכביש במעבר חציה גם אם הרמזור ירוק.
עקרון הפער- עקרון זה מבוסס על כל העקרונות הקודמים, הולכי רגל צריכים לשמור על מקדם בטיחות כדי להחלץ מתקלה.
דוגמה: כאשר הולך רגל מניח את רגלו על הכביש, אסור לסמוך בצורה עיוורת על הנהג העלול לא להצליח לעצור בשל מהירות גבוה.
אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשאול (קיבלתי 97 במבחן על זה)
כדאי שלא נפתיע את משתמשי הדרך עלינו לבלוט.
דוגמה: ללבוש בגדים בהירים בלילה.
עקרון השוני והאי סמטריות- מידת הסיכון שאותו הולך רגל מוכן לקחת. צריך להיות מודעים למגבלות.
עקרון השוני מדבר על אי סמטריה שיש בין משתמשים שונים בדרך, לכל אחד יש תנאים אחרים, צריך ללמוד אותם ולהתחשב בהם.
דוגמה: בחושך הולך רגל יראה פנס של מכונית ממרחק רב אך הנהג יראה אותו ממרחק קצר של כמה מטרים.
עקרון הספק- אדם חייב להיות ספקן וחשדן. אסור לנו לסמוך בצורה עיוורת על אמצעים טכנים שלא בשליטתנו שעלולים להכשל.
לדוגמה: הולך רגל צריך להסתכל על הכביש במעבר חציה גם אם הרמזור ירוק.
עקרון הפער- עקרון זה מבוסס על כל העקרונות הקודמים, הולכי רגל צריכים לשמור על מקדם בטיחות כדי להחלץ מתקלה.
דוגמה: כאשר הולך רגל מניח את רגלו על הכביש, אסור לסמוך בצורה עיוורת על הנהג העלול לא להצליח לעצור בשל מהירות גבוה.
אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשאול (קיבלתי 97 במבחן על זה)
באותו הנושא: