התחברות הרשמה

נכון בימים האלו זה כאילו שהרוב טסים לאנשהו או שזה רק אני?

18 בינואר 2017, 11:06
נסיעהטיסהחו"לטיסותחופשה    
2 תשובות
רק את
א
אדון חתלתול
זה נכון!
(אמא של חברה טובה שלי טסה, אבא של עוד חברה שלי טס, ההורים שלי טסו לפני שבועיים וחזרו)
K
Katia:)
באותו הנושא:
טסים\טסתם לאנשהו הקיץ? אם כן, לאן?
אתם טסים לאנשהו עם חברים בחופש הגדול?
אתם טסים לאנשהו בחופש? אם כן שתפו לאן
מה הקטע שכל הפייסבוק מלא בסטטוסים שהם טסים לאנשהו?O_ם
אתם טסים לאנשהו הקיץ? לאן?
הייתם/ן נוסעים/ות לאילת או טסים לאנשהו עם חבר/ה שלכם והמשפחה שלהם?
אתם טסים לאנשהו החודש?
אתם טסים לאנשהו בקיץ?
אתם טסים לאנשהו בחופש? ולכמה זמן?
אתם טסים בקרטב לאנשהו? אם כן-לאן?
מה הקטע של כל הסטטוסים שאנשים כותבים שהם טסים לאנשהו למספר חודשים?