5 תשובות
שימי אותו על הריצפה שיתקרר.. יש לך גאלקסי?
אנונימית
לכבות אותו, להסיר את הבטרייה. היו מקרים שהוא התפוצצץ ודברים מסוכנים אחרים..
שואל השאלה:
כן זה גלאקסי..
j7 אם זה עוזר
אנונימית
אני שהטלפון שלי מתחמם אני שמה במקרר ל3 דקות חח
זה אומר שהשתמשת כ"כ הרבה זמן בטלפון ביגלל זה נהיה חם